Monday, October 17, 2011

Bancuri

Cinci talhari au prins în pădure o călugăriţă şi au violat-o.
Aceasta, mergand mai departe, işi face cruce:
- Mulţumescu-Ti Tie, Doamne! Si fără de păcat, şi pe saturate!

Finete masculina:
Ea: - Vai ce culori, ce priveliste, observa culorile frunzelor. Uite galbene,rosii. Ce varietate de culori, ce minunat!...
El, la fel de romantic, tragand un fum din tigara: - Ce vrei fa, e toamna!

Un ardelean si un oltean in tren.Ardeleanu il serveste cu o palinca pe oltean,la care asta zice:
-Mai nene sa sti ca si eu am facut anu asta o palinca super,de 38 de grade.
La care ardeleanu:
-Ma fecior,d'apai aia-i febra, nu-i palinca.

Ion si Gherghe se intalnesc pe ulitza satului:
Ion:-Ma Gheo am auzit ca ai luat bataie de la niste huligani in gara la Dej.
Gheo:-Meri ma d'aci, d'apai de unde Doamne iarta-ma ai auzit asemenea prostie?
Ion: -No,apai ase am auzit. Da zici ca n-ai luat bataie?
Gheo:-Ba da ma, am luat, d'apai aia-i gara?

No comments:

Post a Comment