Thursday, October 13, 2011

Bancuri

- Servus, Ioane ! Ce citeşti acolo?
- Servus, Gheo ! Apoi, o carte despre "time management".
- No, cum vine asta ?
- Apoi, cum să-ţi explic ? Imi planific timpul. De exemplu în fiecare dimineata am ajuns sa ma c*c fix la ora 8.
- Aha ! Si e bun ase, Ioane?
- Apoi, nu prea-i bun, ca eu ma trezesc la 9.....

De ce latră câinii la roţile maşinilor ?
Păi tu ce ai face dacă ţi s-ar învârti capacul de la WC?

Mama, e adevarat ca pe mine m-a adus barza?
- Da, comoara mea mica! E adevarat.
- E adevarat ca Bunul Dumnezeu ne da painea cea de toate zilele?
- E adevarat, puiule!
- E adevarat ca Mos Craciun si Iepurasul ne aduc cadourile?
- Da, dragul mamei.
- Atunci, de ce il mai tinem pe tata?

Intr-un sat , macelarul a devenit celebru deoarece reusea sa ridice
porcul doar prinzandu-i coada cu dintii si nu numai atat : reusea sa
stabileasca cu exactitate si greutatea animalului !
Intr-o zi se pregatea de o noua demonstratie...Aproape toata suflarea
satului era adunata sa asiste la cantarirea porcului. La un moment dat
un copil exclama ;
- Nenea, va rog sa nu incepeti inca, ma duc s-o chem si pe mama, sa
vada si ea ! Trecura cateva minute si copilul reveni tot singur.
- Dar unde ai lasat-o pe mama ?
- Din pacate nu poate veni ! Chiar acum cantareste postasul!

Un betiv acosteaza o femeie. La avansurile lui aceasta protesta indignata:
- Mai bine mi-o cos decat sa ma culc cu tine!
Omul nostru insista si, intr-un tarziu are castig de cauza. Dupa o noapte de sex, mahmur si epuizat, ii spuse femeii:
- De cusut nu ti-o coase, dar vreo doua pense nu i-ar strica!

No comments:

Post a Comment