Tuesday, September 27, 2011

Bancuri

La o statie de benzina cu o singura pompa, se opreste un tip cu un "Hummer" si incepe sa bage benzina.Trece o jumatate de ora, el baga benzina... trece o ora, el baga benzina...Doua ore...In spatele lui s-a facut coada, toti injura.La un moment dat, la capatul rabdarii, unu' scoate capul pe geam si ii striga aluia cu Hummerul:- Asculta, ba nesimtitule! Opreste motorul cand bagi benzina!


Bula avea un magar si nu stia ce sa faca cu el, pt ca dorea sa intre intr-un magazin la Paris .
Il leaga de un stalp si intra. Pe cand iese din magazin magarul nu e de gasit .Bula ce sa faca?
Cauta magarul in tot Parisul dar nu e de gasit.
Obosit, Bula merge la un hotel si intreaba pe o receptionera:
- Aveti o camera de inchiriat?
- Da, dar la ora 12 vin doi indragostiti.
- Nu e nimic, nu am eu treaba cu ei.
- Receptionera ii da cheia si Bula merge in camera, face un dus, mananca ceva, atipeste si iaca asa vine ora 12.....
Cand aude miscare la usa, Bula se ascunde sub pat. Pe pat, cei doi indragostiri se apuca de treaba.
La un moment dat, in toiul actiunii, iubitul spune iubitei:
- Iubito, in ochiii tai vad tot Parisul!
La care Bula, de sub pat:
- Da magarul meu nu-l vezi???


Iepurasul se plimba prin padure si gaseste 2 pistoale. Le ia si le agata la brau. La un momendat se intalneste cu vulpea.
I: Vulpeo, POC POC, vezi rahatul ala de pe jos ? POC POC, mananca'l.
Vulpea de frica pistoalelor il mananca. Continua iepurasul cu plimbatul si se intalneste cu lupul.
I: Lupule, POC POC, vezi rahatul ala de pe jos ? POC POC, mananca'l. Si normal, si lupul se conformeaza. Iepurasul se tot plimba si se intalneste cu ursul.
I: Ursule, POC POC, vezi rahatul ala de pe jos ? CLICK CLICK .... las' ca il mananc eu


Un lord se intoarce intempestiv acasa si-si surprinde nevasta in pat cu valetul. Hotarat, merge la panoplia din marele hol, ia o arma cu doua tevi, introduce doua cartuse si se intoarce la cei doi 'porumbei'. Tacticos, ridica lent teava pustii, priveste prin catare si ... PAC, ii 'executa' un testicol necredinciosului valet... Apoi, ridica din nou teava pustii, priveste iar prin catare si...
Valetul, ingrozit, isi impreuneaza palmele a rugaciune si cu lacrimi in glas ii striga:
- Ai mila, stapane!... Mai da-mi o sansa!...
La care, lordul ii raspunde, calm:
- Prea-bine!... Balangane-l!...


Doi copii spun bancuri despre politisti, neobservind ca in spatele lor se afla deja unul.
- Stii care este diferenta dintre un politist si un magar? - intreaba unul.
- Care este? - intreaba ironic politistul, prinzindu-i de urechi pe cei doi.
- Niciuna, domnule politist - striga unul speriat.
- Altadata aveti grija ce spuneti - spune politistul si pleaca mai departe.


Vine un tip la showroom: vreau si eu o masinuntza micaaaa si frumoasaaaa.
Ii arata show-manu' masinutaaaaa si incepe:
-ABS- punem?
-nuuuu ca e pt nevasta-mea
- ESP punem?
-nuuuu ca e pt nevasta--mea
- Airbag?
- fugi domne d'aici - n'auzi ca e pentru nevasta-mea???


Vin Adi, Daniel si Cosmin de la un club.Ei ajung langa un pod unde dracu ii lasa sa treaca peste pod doar daca p.....e lor la un loc fac cat a lui 1 metru. Scoate Adi 50 cm, Cosmin 49 cm si Daniel 1 cm.
Si dracu ii lasa sa treaca
Dupa ce trec podu Adi zice:
- Eu am pus cel mai mult 50 de cm si Cosmin 49cm,dar tu Dani cam...
La care Dani:
- Daca nu era a mea sculata,voi beleati p..a


Un tip dupa ce i-o trage unei gagici, scoate din buzunar un carnetelul lui si începe sa noteze ceva.
Tipa, suparata, îi spune: "Ce nesimtit esti, ce, eu sunt din alea sa ma treci în carnet?" ... "Nu te trec, îi raspunde tipul, te sterg!"


Un tanar intra intr-o farmacie si o intreaba pe farmacista, o fata tanara, extrem de frumoasa:
-Nu va suparati, aveti prezervative cu arome?
Farmacista, extrem de doritoare sa-l ajute:
-Da, ce aroma sa fie?
-Ce aroma va place mai mult


Johnny, care are noua ani, soseste de la scoala, iar mama sa il intreaba ce a invatat astazi.
- Invatatorul ne-a povestit cum Dumnezeu l-a trimis pe Moise in spatele liniilor inamice intr-o misiune de salvare, astfel ca israelitii sa poata fugi din Egipt. Cind a ajuns la Marea Rosie, inginerii care erau cu el au construit un pod si israelitii au trecut in siguranta. Apoi a chemat prin radio aviatia, care a lansat bombe distrugind podul, iar egiptenii nu au putut sa-i urmareasca.
- Chiar asa v-a povestit invatatorul?
- Nu, mama, dar povestea lui n-a crezut-o nimeni.


Un client intr-un restaurant ii atrage atentia chelnerului :
- Nu va suparati dar farfuria pe care mi-ati adus-o este uda!
Chelnerul: - Pai aceea...... e supa!


- Dom' doctor, de cite ori imi scot sutienul, mi se ridica sanii si mi se intaresc sfarcurile.
- Ia sa vedem!
Femeia scoate bluza, apoi sutienul si sanii, zvac!
- Fantastic, se minuna doctorul.
- E grav, domnule doctor?
- Grav nu e, dar e molipsitor...


Un cuplu de varsta mijlocie avea 2 fetite superbe, dar sotul isi dorea un fiu. Au decis sa mai incerce odata poate vor face un baiat. Sotia a ramas insarcinata, si a nascut un baiat. Fericit sotul s-a
dus sa il vada, dar a fost oripilat observand ca era cel mai
urat copil pe care il vazuse vreodata.
I-a spus sotiei: "Nu se poate ca eu sa fiu tatal acestui copil! Eu sunt tatal a doua fetite superbe! Nu cumva m-ai inselat?
Sotia a raspuns surazand: "Nu si de data asta!"


Vine puradelu acasa de la scoala foarte fericit.Tiganu cand il vede il intreaba:
-Ha ce esti asa bucuros mo?
-Apoi ma teteo, azi la scoala cand ne-o pus invatatoarea o intrebare numa eu am stiut sa raspund din toata clasa.
-Du-te mo dasteptu lu tetea,da ce-o intrebat invatatoarea?
-Ca cine s-o beshit.

No comments:

Post a Comment